niedziela, 2 września 2007

pierwsze prace

Paint Shop Pro mam już od ponad roku, jednak dopiero od 1,5 miesiąca bawię się nim już tak bardziej profesjonalnie. Pokażę moje przeróbki od samego początku.







To zdjęcie jest jednym z pierwszych i jak widać niezbyt udane. Nie wiedziałam jak się robi poszczególne efekty i ulepszenia








To zdjęcie powstało dzięki instrukcjom JPo i w sumie od tego zdjęcia zaczęła się przygoda obrabiania zdjęć
















Obróbka powstała z myślą o cioci Ani i została umieszczona na kubku



















Spontaniczna praca, chciałam zrobić tło i wyszło coś takiego


















Też jedna z pierwszych prac, zrobiona na potrzeby bloga o moim synku ze względu, że skończyło mi się miejsce na zdjęcia
















obróbka powstała dzięki instrukcjom bodajże Grażki, tak mi się spodobała, że umieściłam ją w nagłówku bloga o moim synku... tyle, że w innych kolorach
























j.w.






















Kolejna spontaniczna praca























j.w.
















Pierwsze obrobione zdjęcie z naszego ślubu mam nadzieję, że w przyszłości będzie ich więcej:D










A to kilka obrobionych zdjęć na prośbę blogowej koleżanki:D





















































Teraz patrząc z perspektywy czasu widać jak te prace dojrzewają i zmieniają się... jednak jeszcze od ideału im brakuje, mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości....

Brak komentarzy: