sobota, 1 września 2007

Pierwszy post na nowym blogu

No i zaczynam pisanie swojego własnego bloga... Nie jest to pierszy blog w moim życiu, bo prowadzę już wirtualny pamietnik o miom synku na onecie...
Może krótko o mnie mam na imię Ania, mam 21 lat, cudownego rocznego synka i kochanego męża, jetem także studentką 3 roku Europeistyki o specjalizacji fundusze i projekty. W tyum roku będę pisać i bronić pracę licencjacką. Od jakiegoś czasu moim hobby stało się obrabianie zdjęć i właśnie tu chcę dać upust swojej fantazji i publikować moje wypociny:D
Pozdrawiam i zapraszam do zagladania na mój blog...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo ale to bardzo podobają mi sie Twoje prace. Strasznie też zazdroszcze Ci umiejętności i wyobraźni jaką wkładasz w każde zdjęcie. Czy tego można sie tak po prostu nauczyć ??:)) Podziwiam. Żaneta